به نقل از کادرنو یکی از ‌سایت های طراحی بنر، تبلیغات دیسپلی یک کانال کلیدی برای برجسته کردن کسب‌وکار شماست. تبلیغات آنلاینی که اگر به‌ خوبی طراحی شده باشد، می‌توانند بسیار کلیک‌خور باشند، همان‌طور که آگاهی را نسبت به برند شما افزایش می‌دهد.

در این نوشته ما 3 نکته، که برند شما بهتر است هنگام طراحی تبلیغات دیسپلی در سال 2020، آنها را در نظر بگیرد را معرفی می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شود:

۱. طراحی تبلیغات دیسپلی کیفیت بالا با فرمت HTML5

۲. استفاده از ویدیوهای درون‌ بنری با کیفیت

۳. نمایش آخرین پیشنهاد‌ات و تخفیفات شما با محتوایی پویا

۱- تبلیغات دیسپلی را با فرمت HTML5 طراحی کنید

در زمینه‌ی تجارت الکترونیک، ایجاد تبلیغاتی که برای کاربر متمایز باشد، می‌تواند بسیار دشوار باشد. تبلیغاتی که بی‌رنگ و بی‌روح باشند، توجه کاربر را جلب نخواهند کرد.

به‌همین خاطر است که تبلیغات دیسپلی با فرمت HTML5، گزینه‌ای جذاب برای فعالان حوزه‌ی تجارت الکترونیک است. طبق گزارش AdRoll، اثبات شده که بنر با کیفیت، عملکرد تبلیغات دیسپلی را تا ۲۶۷ درصد افزایش می‌دهد.

بنر تبلیغاتی عالی و مرغوب، به ‌عنوان ارکانی از تبلیغات دیسپلی شامل ویژگی‌هایی مانند ویدیو، صدا و دیگر عناصر تعاملی است که بینندگان را به تعامل با آنها وادار می‌کند.

۲- از ویدیوهای با کیفیت در طراحی بنر استفاده کنید

تبلیغات ویدیویی و طراحی بنر تبلیغاتی با استفاده از بنر گیف و ویدیو ،مدت‌ها است که به ‌عنوان اولویت اصلی برای تبلیغ کنندگان در شبکه‌های اجتماعی و دیگر شبکه‌های آنلاین شناخته می‌شود. اما اکنون، استفاده از آن به‌عنوان قالب اصلی برای تبلیغات دیسپلی نیز در حال افزایش است. در واقع، طبق گزارش IAB، در حال حاضر تا یک‌ پنجم تمام تبلیغات دیسپلی در اروپا از این ویدیوها استفاده می‌کنند.

Georg Jensen یک نمونه‌ی عالی از یک برند تجارت الکترونیکی است که برای رسیدن به یک اثر جذاب در تبلیغات دیسپلی خود، از این ویدیوها استفاده می‌کند. آنها تعامل ۶ برابری را در تبلیغات خود که از این ویدیوها در آنها استفاده شده بود، گزارش کردند.

یک راه جالب برای برجسته و مهم جلوه دادن تبلیغ شما بنر گیف است؛ بنر گیف ترکیب انیمیشن در طراحی است، که اگر به درستی این طراحی شکل بگیرد بهترین نتیجه از بنر به دست می‌آید.

ویدیو پویا، بنر گیف و انیمیشن امکان هدف گذاری مجدد مخاطبان را با محصولات یا خدماتی که پیشتر  توسط کاربر دیده شده‌ بودند، به بازاریابان ارائه می‌دهد.

۳- آخرین پیشنهاد‌های خود را با محتوایی پویا نمایش دهید

محتوای پویا به برند شما اجازه می‌دهد، تا طیف وسیعی از عناصر مختلف محتوایی را مستقیماً در اختیار مشتریان خود قرار دهید. در عمل، این به معنای استفاده از داده‌های زنده در تبلیغات دیسپلی شماست که محصولاتی که شما ارائه می‌دهید را، نشان می‌دهد.

علاوه بر این، با استفاده از تبلیغات پویا می‌توانید از تبلیغات کلیشه‌ای دور شوید و به مصرف کنندگان تبلیغات متفاوت و خاص نشان دهید.

محتوای پویا کمک می‌کند تا تبلیغات آنلاین شما، جذاب و مرتبط باشند و همه‌ی برند‌ها از آن استفاده نمی‌کنند! طبق تحقیقات Bannerflow، ۸۷ درصد از تبلیغ‌کنندگان دیسپلی اروپایی هنوز از تبلیغات پویا استفاده نکرده‌اند.

چیزی که استفاده از محتوای پویا و بازخوردها را در برندهای آنلاین آسان می‌کند، سهولت ایجاد و کنترل بازخوردهای آن است.

برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را کمپین‌ها تبلیغاتی، خصوصا تبلیغات دیسپلی را داشته باشید، می‌توانید سراغ طراحی بنر اثرگذار بروید. می‌توانید برای سفارش طراحی بنر به سایت کادرنو به آدرس www.kadreno.com مراجعه کنید و کار خود را آغاز کنید.